17 Februari 2009

SOFIES DAG.

hej igen, wow vilken fartfylld dag jämnfört med alla andra dagar som redan varit på praktiken (JA JAG VET ADAM, DU BEHÖVER INTE ENS SÄGA NGT) hihi.
Det var underbart att ha hem amanda & adam här, speciellt eftersom jag inte har träffat nån av dom på typ tre veckor? eller 2,5 kanske det är.
Jag funderar på o dra hit lite folk på middag eller så, från klassen.. vet dock inte hur många som har råd att ta sig hit?
hm... får fundera vidare. Men de e mysigt, med lite smått & gott & prat. ja, låter inte det intressant, ni som läser?

kvällen hos sofie blev även den bra! :) hon är så söt & hade gjort tårta som jag kunde äta.. Hon sa att: det e ju klart!
men det brukar tyvärr inte vara så många som tänker på det så jag blev jätteglad, för en gångs skull så kände jag mig inte utanför! :) TACK SOFIE!

På vägen hem åkte jag med Nuzze & Freja, det är kul att prata med folk man inte pratar med så ofta och man märker att man ofta tycker precis lika dant om vissa saker :)

nu ska jag lyssna lite på musik & prata. hihi.
puss!

Kommentarer
Postat av: SENSUELLT

fin blogg :)

2009-02-18 @ 00:32:55
URL: http://sensuellt.blogg.se/
Postat av: Sss (Snälla söta Sofie)

Men ja det är ju klart du måste ju också kunna fira mig med lite tårta (hehehehehe) ;)

2009-02-18 @ 00:44:29
URL: http://somavin.blogg.se/
Postat av: adam

Jag kmr komma oftare nu ;P var ju billigt att komma fram å så finns Sollentuna sen =)

2009-02-18 @ 11:18:15
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0