16 Februari 2009

Hej.
jag sitter & lyssnar igenom all musik på datorn.. massa winnerbäck i högtalarna nu det var länge sen.
hans texter är ju ändå guld!

juste jag skulle städa. Det får bli ikväll.. nu har jag koll på hundarna..
på tal om dom så fick bella något konstigt ryck när vi hade varit ute, hon ville komma in överallt där galler & dörrar finns.. hon lyckades ta sig in i vardagsrummet och över vårat stol-hinder till&med men jag upptäckte att det vart tyst så jag gick & kollade efter henne, där sitter hon och ser oskyldig ut liksom :p

sen gick hon runt o gnällde hela tiden så jag satte mig vid henne, då somnade hon till .. så jag la ner henne på kudden.. då vaknade hon och fortsatte att gnälla.. konstig hund det där.
nu sover dom i alla fall..

puss!

Kommentarer
Postat av: Therese

okej :) va sak du göra?

aa de e de men ja vågade inte chansa.. :p

2009-02-16 @ 16:12:30
URL: http://tessonmesson.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0