15 Februari 2009

okej ett inlägg till då.. bara för att jag har en halvtimme på mig att göra ingenting...
Jag måste fråga.. va det bara jag som inte tyckte att det kändes som lördag igår?
en jättekonstig känsla.. Dessutom kändes det inte ens som att jag hade jobbat, ännu konstigare.

Jag pratade med papi om minibars-passet och berättade hur det var.. men vi kom fram till att förmodligen säger de bara hur jag ska göra och så får jag gå själv.. för jag lärde mig lixom basic förra helgen ju.. dvs att hitta alla rum... fast det kan jag inte än, men jag har en karta som snälla martina ritade upp. hihi. dåligt lokalsinne kallas det.

Jag längtar tills jag kommer hem så jag kan börjaslappna av, för just nu känns det som om jag har gått & spännt mig för att de skulle vara arga på mig i en hel vecka! men hallå.. :)

jag måste ändå säga att mamma sa precis: det verkar ju som ett normalt jobb det där..
haha! :)

och förresten så glömde jag att slänga in ett citat från filmen jag såg igår a walk to remember:
-"I might kiss you."
-"I might be bad at it."
se så söt film :)

Vad ska ni göra idag gullungar?
nu ska jag sluta skriva i alla fall :p
vi hörs ikväller, då är jag nog typ... Jätteglad! :D

puss. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

För dig känns väl varje dag som lördag, du som inte gör nåt om dagarna ;D

2009-02-15 @ 12:33:21
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0