14 Februari 2009

God morgon!
Nu var det ju den där alla hjärtans dag igen, för tredje året i rad så är jag ensam..
tur att jag jobbr ivf så jag slipper sitta & titta på massa kärleksfilmer... för det brukar väl i princip bara gå sånt just den här dagen?
fast å andra sidan så känns det lite som en vanlig dag bara just nu.
så vad händer idag?

-jobb 14-19 (skönt!, detta innebär 4,5 timmars jobb med en rast, som ligger nånstans i mitten och jag kommer då aldrig jobba mer än 2 timmar i sträck idag!)
-hem & vila & sova.. imorgon är det jobb igen..

skönt att jag kommer henm rätt tidigt ivf.

nu ska jag kolla efter lite utbildningar, för ni vet väl att jag tvekar nu igen?
puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0