14 Februari 2009

hej igen..
jag kollar på the perfect man, den är ju grym! om man gillar kärleksfilmer då alltså.. och det gör ju jag, i alla fall ibland :)
anledningen till att just den här filmen är så bra är att relationen mellan mor och dotter är så underbar.. de pratar itne om sina känslor men får ändå reda på dem genom sig själv i andra person.. eller hur ska man förklara det? se filmen istället!

jag är förresten jättenervös för imorgon.. mer nervös än jag var förra veckan
varför?
för att jag är orolig att de inte ska ha tid att lära mig minibars passet och att de blir jättesura på mig för att jag skrev upp mig på det fast jag inte kunde det

jag vet att jag är larvig..
det blir nog bra
men ni får veta imorgon, nu ska jag inte skriva mer idag...
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0