14 Februari 2009

jag ska väl lyckas dra till med ett till inlägg innan jag åker iväg till jobbet.. även om det inte är förns om en timme jag åker..
Jag har sjukt ont i magen idag, ett konstigt ont? såde känns inte helpepp på att jobba.. men vi hoppas på att det går över, jag får ta en ipren innan jag åker. :)

Ni som tar emot sms av mig idag kan känna er omtyckta! hihi..
hade tänkt skicka runt sms till dom jag tycker om, inte ett sms som ser lika dant ut, eller ja.. det kommer ju handla om samma sak såklart men ändå inte samma liksom.. de e ju inge kul, då känner man sig inte lika speciell :D
.....fan jag raderade halva inlägget, smarto...
hatar när min dator gör så, den markerar av sig själv och vips så har man tagit bort allt!
farligt...


Hm.. jag vet inte vad jag ska skriva, ni måste ju tycka att det e skittråkigt att läsa mitt babbel om ingenting!? men vad vill ni läsa om?

förresten så är de snart dags att shoppa vårkläder! :) Får se om eva kommer upp den 28onde till tjejträffen.. då skulle vi
tydligen lära håkan shoppa, haha :) hon e söt den där eva!
Men då blir de väl kista, eller stan? jag tycker kista är mysigare.. Får plocka med mig kameran också kankse...

aja nu ska jag kolla in lite på ellos & avundas att jag är fattig för tillfället.
vi hörs ikväll!
puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah.

ååh, fan vad skönt ! det är inte lång tid kvar nu alltså.. vilket datum tar ni studenten?



ja det är så jävla dåligt av lärarna! :/ de verkar inte fatta att man har mycket annat heller..

2009-02-14 @ 16:18:01
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0