12 Februari 2009

hej igen! :D
nu har jag precis varit ute med hundarna.. jag konstaterade att det i måndags tog en timme för oss att gå samma sträcka som idag tog 40 minuter.. lite kul att utvecklingen går så fort, eller hur?
ännu en sak som inträffade idag var att tintin lyckades kissa på Bella! ush.. hon luktar numera väldigt mycket hundkiss, men pappa skulle tvätta henne när han kom hem :)
+ att jag torkade av henne lite med ett papper..

det måste sett kul ut om någon gått förbi, för det höll på att inträffa flera gånger... och jag måste ha sett helt förtvivlad ut och jag skrek "NEEJ!! INTE IGEN!!" haha... du hade nog velat vara där för att se hur kul det såg ut :p

nu ska jag snart åka iväg på mötet.. jag är nervöös.. fast jag har egentligen inget att vara nervös för .. men ändå, det tillhör sånt här.

sen längtar jag till ikväll.. (a)´
puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0