10 Februari 2009

så.. nu har vi testat på det här också och än så länge går det ju bra.. ni får inte veta vad dock.. hihi. något ska jag ju hålla för mig själv ivf!

anyway.. det där med todo listan.. gick ju inte så... bra...
jag får sitta hela kvällen och försöka komma på frågor.. täntke mig "fem snabba om: personens namn" typ så..
vad ska man ha för frågor då?
- hur länge har du jobbat här?
- vad är det bästa med jobbet?
sånna frågor.. eller vad tycker ni?
sen måste jag börja fundera lite på utformningen av hemsidan också.. men det blir nog rätt enkelt.. :)

aja. puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0