1 Mars 2009

hej och hallå, ny månad & allt.. ni märkte väl säkert att det inte blev ngt mer inlägg innan jag åkte, men nu är ja ghemma igen och jag måste väl uppdatera er, hihi ;)
jag tror förresten jag glömde min kamera, jag har inte orkat kolla i väskan än.. men vi får väl se om den e me eller inte :p
Kvällen/dagen har varit jättebra!
jag kom hem till erik&kristin vid tre, där spelade vi lite kort tills emma & stefan kom dit, då fikade vi (e,k & jag orkade inte vänta så vi fikade en stund innan) annanaspaj, skitgott! ni ska få receptet här tycker jag.. men de blir en annan gång, påminn mig!

Sen åkte vi till titti vid sex, innan det sprang vi in o köpte blommor vi tjejer, så vi kom lite sent men vi kom ju ivf ;) då bjöds det på underhållning av mamma som skulle göra drinkar till alla.. hon e söt den där mamma. :)
efter drinkarna var det mat och sen lite efterrätt.. det blev ignet singstar, vi satt & pratade hela kvällen runt matbordet.. men de va lika trevligt det :)
många & roliga samtalsämnen togs upp. :)

jag glömde berätta, när vi stog inne på coop o skulle köpa blommor så fick jag sms av pappa att han har bokat fönsterplats! hihi, jag som tänkte på det igår, ni minns väl?
och jag sa till stefan att han har inget att säga till om ;)

haha, nu är de lite prat på msn sen blir de sovdags.
imorgon ska jag fota valplek till hemsidan,
puss och sov gott! :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0