sex on fire

hallåå :)
Har tagit en dusch med tända ljus och lugn musik precis. Sen smörjde jag in kroppen och springer runt naken i lägenheten när jag kommer på att två av fönstrena är uppdragna ochdet gick förbi folk utanför precis när jag sprang förbi i köket, SMART DÄR...
aja, dom måste tyckt att de va kul iafl :p
Jag ska duscha senare igen, finduscha mig liksom, det här var bara en dusch i hopp om att tiden skulle gå, typ.

jag har dessutom fått skäll för att jag inte har lagt upp bilder på tatueringen på facebook, well. nu är det gjort.
och jag sitter o funderar, fortfarande, på om jag ska berätta för dig.

Kommentarer
Postat av: Sarah.

hihi, klockren till oss båda ju! :) <3

2009-12-19 @ 18:46:48
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0