måndagskväll

hej på er!
har precis kommit hem från stan, har gått med först ida, sen tillkom sandra och tillsist fluff.
är helt slut nu!
imorgon ska jag nog gå ner o leta efter något till nyår dock.

Va nere på mac-affären här på stan o snackade med dom. Kommer bli en vanlig macbook i alla fall. :)
Frågan är bara när jag ska köpa den, om jag ska vänta tills den här datorn dör eller köpa en ganska snart?
Det tar emot i magen när det handlar om så mycket pengar och man behöver ju kanske tänka efter en extra gång.

aja.
Jag är så trött, ska slänga mig i soffan. puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0