kall om kinderna

skepp å hoj!
haha..
Jag har precis kommit in från en timmes prommenad med hundarna. åh vad jag älskar dom djuren, blev massa bus i snön, jag åkte på rumpan ner för backen vid fotbollsplanen och bella den smarta hunden hoppar framför mig, hahah! :D

Några småtjejer gick förbi och sa "åååh va söta dom är"

Nu ska jag fixa till mig, borsta bort snön, byta kläder och ta mig till Väsby Centrum. Ska försöka hitta ett par skor till nyår eftersom det nu är bestämt att jag ska vara hemma så har jag egentligen inte ens rätt kläder men jag kör på den svarta fodralklänningen jag hade i lördags, för den har jag med mig. Får använda nyårsklänningen en annan dag istället.
men som sagt, jag har inga skor.
Så ska jag även köpa en bingolott, haha :D Ska spela uppesittar kväll i år!!
Jag mobbade sofie för det förra året, haha.. skrattar bäst som skrattar sist.

Dom närmaste dagarna kommer iafl bestå av;
24 december; jobb 7-15 & julfirande
25 december; jobb 8-17 & utgång
26 december; jobb 10-18 & bakis
27 december; jobb 9-18 & VILA/plugg
28 december; jobb 7-16 & VILA/plugg
29 december; plugg
30 december; plugg
31 december; plugg & NYÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR
1 januari; bakis & åka hem?
2 januari; plugg & åka hem?

Förresten har jag bestämt mig för att skita i fysik tentan, det var de nsom fick mig att känna mig så jäkla pressad. Jag kör hårt på matten den här gången och skiter i resten 5 poäng är inte hela världen att missa.

Nu ska jag fixa mig och åka, vi höööörs.


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0