julklapp

nu harjag beställt årets julklapp, till mig själv. höhö..
26 nummer av veckorevyn/ett års prenumeration! :) -499kronor
tänkte från början att jag inte skulle beställa det men efter att ha blivit på så bra humör bara efter att ha läst en tidning så blev det ju ett måste!

Jag har upptäckt en sak, som nog är lite konstigt för att vara i min situation,
Jag tycker om att se på par, lyckliga par, det ser så mysigt ut.
förr kunde jag bli irriterad av att någon pussades, typ.. men nu, jag vet inte men det är just samma grej som jag skrev om igår, jag är 19 år, jag kommer bli kär igen, någon gång.. :)
jag tror att mitt psyke har fått sig en rejäl knuff de senaste veckorna! till det bättre alltså, även fast det inte har hänt något bra, men jag märker på mig själv att jag är starkare, mycket starkare än jag trodde innan allt.

åh, tjata tjata.. nu är det här inte intressant längre för er men jag måste skriva av mig, det är ett av kraven för att jag inte ska sitta sänkt i soffan och vagga fram och tillbaka, hihi.

PUSSSSSSSSS

"You make me sing
You're every line
You're every word
You're everything
"

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0