jobb

hallå.
åter en dag med jobb avklarat.. jag är helt slut egentligen men man kan inte sova klockan 8. Iofs ringer klockan 5 imorgon.. åh vad jag längtar.
Nej.. här längtas det till 16.00, när jag slutar.
och så längtas det till tisdag när jag förmodligen ska med Amanda (och kanske adam men han svarar ju inte) till stan. hihi.
det längtas också till onsdag när det är lilla julafton, bara för Jonah :D
Sen längtar jag till Torsdag, då får jag träffa några av mina hjärtan igen :) Underbar vecka!

nu ska jag sätta mig i vardagsrummet och umgås med mamms o papps. Måste ju passa på när man kan! :)

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0