jävla skit

min mattebok är borta?
eller i västerås?
jag har ingen jävla aning....
BAAH. har inte ens börjat plugga. Detta betyder att jag måste åka hem den 1a, stressa som fan, plugga dag och natt fram till tentan ..............

aja.
idag var grym, jonah fick sin kamera av oss och blev helnöjd, sprang runt o tog massa kort :D sötunge är han!
jag har fått ett uppdrag till sommarens ena roliga sak också, ska fixa en hemsida till E&K's bröllop.. vi får väl se hur de går med det men jag ska försöka iafl!

nu ärjag tröööööööttt..
ska lägga mig i sängen, glo på mobilen och.. sova.
imorgon får jag 200mb gratis internet också :D WOEEEW. På mobilen alltså...
och det är inte gratis, jag ljög ju där faktiskt. Det kostar 29kr/månaden

puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0