jag är lycklig

hej igen
jag är lycklig, det är jag
men det är bara så .. konstigt ibland.
Jag vet inte vad det kommer ifrån och vet inte heller vart jag ska göra av det
jag kan inte sätta fingret på det.
När mitt spöke kommer över mig så blir jag såhär, jag vill inte ens skriva det här
Jag vill inte ha uppmärksamhet men ändå vill jag att alla ska bry sig och fråga
Jag är stark, men ändå .. innerst inne så är jag så jävla svag
och så jävla nedbruten att jag inte vet vad jag ska ta mig till
jag vet inte hur jag ska läka, inte bara mitt hjärta utan alltså hela jag.
Min största rädsla är att vara ensam
På filmen så kom det ett citat jag tyckte var bra, fast jag kommer inte ihåg det ordentligt så vi tar det på svenska istället, det var något som "Du måste bli sårad, så att ditt hjärta kan bli ännu större och ge ännu mer kärlek"



"You can spend your whole life working for something,
Just to have it taken away


I don't know why I say the things that I say but I say them anyway"

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0