hemma, ingen julgran & dumjävladator!

hallå!
jag är hemma nu, har varit länge, men ändå!
imorse var det fysik, kände att jag inte hängde med nånting och måste verkligen lära mig alla formler och sånt.. även fast dom står i formelhäftet men man måste ju veta vad som ska användas till vad liksom.
efter fysiken gick jag hem, städade, diskade och packade det sista (fick till och med plats med min älsklingskudde).
Gick ner till bussen jättetidigt, för tidigt, eftersom att jag skulle köpa choklad vilket jag ändå tillslut beslutade mig för att inte göra!

åkte bussen, pratade med amanda hela tiden ungefär. satt brevid några snygga (tror jag) utbytesstudenter.. hihi.
när jag kom till arlanda blev jag hämtad av Erik och Kristin. Vi tog oss sedan till VC en snabbis och hämtade upp en grej :)
Där träffade jag Zdravo!! :) hihi
Sen åkte vi hem, pratde åt mat, pratade, kollade på tv och nu har dom åkt för 40 minuter sen. Mycket trevlig kväll och jag är helt slut nu!

jag orkar inte skriva nånting annat just nu heller.. orkar inte tänka, puss!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0