god morgon!

..eller nått?
Jag vaknade klockan elva av att en viss Fru ringer... Fan vad jobbigt med äktenskap, vill ha tag på en hela tiden?! ;) haha, nej men skämt å sido. Jag kan inte sova längre?
Igår natt somnade jag halv 5 och i natt somnade jag säkert 5.
i natt hade jag väl mig själv att skylla lite eftersom jag satt vid datorn och fixade med ipoden till Ca 03.00 och sen lågoch spelade på den till ca 5.. men då var jag trött, då behövde jag inte ens kolla på tv för att somna! perfekt.

idag ska jag först kolla på alpina sändningarna och efter det ska jag plugga. Ska läsa och anteckna för 3 kapitel idag, möjligtvis 2, beror på hur långt jag hinner. Läste ju såklart ingenting igår, FY MIG.
Inte hinner jag träna något på gymmet heller men jag kör på övningar här hemma istället då :) Det går lika bra och jag har träningsvärk idag, hihi.
Jag har kommit på att istället för att sitta och sucka i pauserna på programmen kan man ju göra utfall eller någon av mina knä övningar, eller hur? PERFEKT!

öhm, på tal om att vara hurtig så ska jag tillbaka till soffan nu och äta mina wafers med smör. åh vad det är gott!

Kommentarer
Postat av: Malle - Hockeyfru

hihi japp, blivit blond :D fint du ändrat designen :)

2009-12-18 @ 17:47:03
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0