bad dreams

hallå, jag har drömt massa hemskt i natt.
inte alls på samma nivå som dom hemska drömmarna jag har haft men det var ändå stress-drömmar.
jag drömde att min dator blev blöt, den blev blöt av svett eftersom jag var instängd i typ en bastu, ett varmt ställe utan fönster och luft..

hua!
som grädde på moset så ville inte datorn starta nu när jag skulle sätta på den heller. knas.
Nåja, nu ska jag sätta mig och plugga,
orkade inte gå på matten så jag får plugga nån timme matte idag me!
efter tolv, typ 13 nånting, ska jag träna och sen ska jag hem och tvätta och plugga mer! :)
puss på er.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0