5

så många dagar är det kvar tills jag får åka hem, torsdag, fredag, lördag, söndag, och måndag. På måndag, 15.00 ungefär kommer jag till arlanda, jag får åka cpslöaSLsomaldriggåritidnärdetärsnöute och ändå vara glad, jag kan leka med hundarna i snön och mysa med mamma och pappa. jag längtar hem.

tillåt mig att tjata, på måndag är det lugnt.
innan jag ska åka hem ska jag
idag, onsdag; filmkväll/tv kväll, tills jag somnar.
torsdag; shoppa till lägenheten, plugga
fredag; pluggnation
lördag; pluggnation & fira sandra
söndag; bakis, pluggnation, film?
måndag; skola 09.15-12.00, åka bussen 13.25

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0