-

hallåååu :)
Jag har precis tittat på coyote ugly, jag måste väl ha sett den någon gång förut men jag kommer verkligen inte ihåg att jag har det? Men jag kände igen den i vissa delar så ..
Bra va den iafl :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, tvätta håret, kolla packningen en sista gång och diska (?). Diska nu? ja jag har bra framförhållning, vad ska jag säga? haha!

Hinner ju aldrig göra det imorgon och jag vill inte komma hem till en lägenhet full med disk sen när jag kommer tillbaka (För jag kommer väl tillbaka?)

well. Nu får ni inte höra nått mer av mig idag, tror jag packar ner datorn nu också så ni hör inte av mig förns imorgon kväll. När jag kommer hem ska jag träffa Slem och snacka skit. Det behövs. Jag behöver mina vänner nu mer än någonsin ...

nåja, puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0