-

hallåå, igen. jag är på G just nu..
fast ändå inte, jag vet itne ritkgit vad det är med mig, jag har dubbla känslor, har haft det hela dagen, det är inte så det växlar mellan glad och "insjunken" (som jag nu har börjat kalla det) utan det är glad och insjunken hela tiden? nåja.
Jag springer runt i lägenheten och dansar.. så sätter jag mig på min stol och.. jag vet inte? Tänker?
jävla tankestol.

Jag undrar om mina grannar kan höra min musik, jag hade på ganska högt nyss, när jag lyssnade på världens bästa boss. Nu är det fortfarande högt me nnär jag kom på mig själv med att skrika .. öh.. istället för att sjunga.. så var det nog dags att sänka volymen lite. Men jag vet fortfarande inte hur mycket dom hör mig. Jag har bara en granne iofs, som kan höra. Han som bor brevid mig.
Ovanför mig är det nått utrymme tror jag, dom har för få fönster för att det ska kunna vara en lägenhet.

öhm.
Jag kom på en idé! Jag kan städa!
oh jaaa, va kuuuul.
inte.
men .. jag har inget o göra så det är väl bara att.. sätta igång!
inte får ni någon före bild (det ser för illa ut) men en efterbild kanske jag är snäll och fixar
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0