-

jag vet det och jag tror nog att du vet det lika mycket innerst inne.
Den enda tanken jag åter och åter igen återkommer till, varje dag, varje vecka, varje månad, varje år.

skulle gått och tränat nyss men jag kom på att jag var lite sent ute eftersom handbollen börjar 13.55.
ska iafl gå efter den, då är jag väl också så jävla uppjagad så det blir perfekt!
Efter lite träning så ska jag plugga, igen. ja ghar bara gjort tre tal. har börjat plugga på matten till tentan, del 1.
Förstår inte hur jag inte kunde klara den sist?
förstår inte att det var så många som inte klarade den?
matte är ju egentligen lätt.. okej, what. vart kom den tanken ifrån???


aja, nu ska jag se lite oprah och sen handbollen, KÖTTAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0