-

Hej! :)
Nu har jag jobbat klart mina pass för den här gången. Nästa gång jag jobbar.... jävlar! Kommer inte ens ihåg det själv! nåja, jag kommer ihåg det när jag kollar i almenackan, jag skrev aldrig upp det i min egen.. puckat.
Tror det var typ 16 januari eller nått, 1 pass.
hmm...

Jag kommer bo hemma här 11-17 januari eftersom jag inte har några lektioner.. och inte heller ett liv.. i västerås, haha.

Idag har jag jobbat, som en tok!
städerskorna hade alldeles för mycket o göra vilket gjorde att det blev kaos med extrasängar, crib'sen och sånt.. hua! VARFÖR STÄDAR DOM INTE FAMILJERUMMEN FÖRST?
aja... hm, mitt jobb är så sjukt himla bra men ibland så blir man bara arg. faktiskt.

Efter jobbet åkte jag hem, åt mat, sjukt gott kött som jag inte vet vad det var ,biff iafl..
sen väntade vi på Erik och Kristin och när dom kom började vi spela Wii. Pappa har köpt ett eget nu, förut använde vi ju brorsans.
Det coola är att det pappa har köpt är svart! :)
Passar mycket bättre med den nya "tv-inredningen" ... ni får se ngn gång när jag har min kamera.. För den glömde jag hos sofia i fredags.

aaaanyway. Nu har erik och kristin precis åkt. Jag väntar på simon som ska komma hit med saft. haha...
sen ska jag sova. imorgon ska jag upp tidigt.. eller..
ja... ska träffa amanda på stan kl 11 ungefär. Efter det ska jag till Stinsen med Sofie och fixa naglarna! :D iiih! :)

nu.. im off to a better world!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0