Sushi-master!

har precis suttit i typ 1,5 timme och gjort sushi-rullar :) hoppas att dom blev bra också, hihi.. jag provsmakade på ingredienserna och dom smakade i alla fall bra ;)
nu sitter jag o äter salmiakki, jag blev överlycklig att dom är glutenfria.. lakrits är nått som det vanligtvis är gluten i.. hihi.
jag är sjukt nervös inför måndag. jag kommer inte hitta nånstans!
ska kanske gå runt med Johan inne på skolan på söndag, dock.. :) hihi snäll pojke de där.
Jag borde kanske packa det sista nu, vi hörs!

sötsötsöt.
fanfanfan.

Kommentarer
Postat av: jossie

så som i öl och vin ;)



lycka till med flytten imorgon !

2009-08-28 @ 16:43:46
URL: http://josefinklargard.blogg.se/
Postat av: YAKIE LOGRELL - the diary of...

haha jamen då är det ju klart =) jag känner också för att testa en kryssning!

2009-08-28 @ 16:44:00
URL: http://yakies.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0