stress & oro

tänk om böckerna inte hinner komma innan skolan börjar?
åååh... jag är så himla stressad över de här nu..
avbeställde den ena.. men dom har ändrat adressen till vås..
men hur ska jag veta om den ÄR avbeställd.. eftersom jag skickade 2 mail?

ååh....
får hålla koll på kontot.. så länge dom inte drar pengar är ju allt ok.

Imorgon åker vi på kryssning, det ska bli riktigt kul faktiskt!
funderar på hur min budget ska vara?
1500 borde räcka gott&väl i hope.
har inte mycke pengar över nu heller så.

Asså fattar ni?! jag flyttar på LÖRDAG, NU PÅ LÖRDAG!!!!
det är TISDAG idag!!!
och imorgon är de kryssning, kommer hem på torsdag kväll och fredag är det väl bara packning som gäller. kanske ska träffa amanda och adam också. :)
har inte ens frågat adam iofs :p

känns som att jag inte har tid med nånting.
idag ska jag rensa garderoben, packa ihop den.. se vad jag ska ha kvar framme som jag har med på kryssningen. annars får jag bara gå i mjukisar resten av dagarna..

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0