missade precis!

nu igen.. hann inte ens publicera innan jag såg att klockan blev 12.
oo-oo, klockan slog tolv
oo-oo, na nan na naa..
alla spökena kom fram, bla bla bla bla bla bla bla..
kommer ni ihåg? hahaha :D

jag är i princip färdigpackad.
men jag inser hela tiden att det fortfarande är massa mer saker.
alla cdskivor lämnar jag hemma.
men i princip har jag tömt alla hyllor och lådor nu. har en flyttlåda kvar till det allra sista. vet inte om allt får plats i bilen imorgon heller dessvärre.. då får de flytta in hit för dom e trötta på att det står ute i hallen nu :p haha

och..
stefan & emma, ha det så himla underbart nere i egypten. Ta med bruden hem sen och sälj henne inte bara för att du blir erbjuden några kameler ;)
älskar er :) <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0