fel i designen

helloo :)
hemkommen för typ 2 timmar sen från jobbet, helgen är över och nu väntar 5 dagar ledighet. Så himla skönt ska det bli!
såg nu att jag missat i bloggdesignen; kommentarerna visas med svart text.. och det är ju inte så bra när det är svart bakgrund..
men de är inte så svårt att ändra :p
ska bara hitta koden 8-)

igår jobbade jag, och efter det var det som sagt avskedsfest, jag hade jättetrevligt fram tills det att jag fick sjukt ont i huvet.
åkte hem tidigt, va hemma 12.. och grannarna har världens jävla fest!
inte kul va de. inte ens min TV överröstade ljudet, men jag lyckades somna tillslut i alla fall. tur var väl det.

Jobbhelgen har väl gått helt okej, blev sjukt irriterad igår när dom hade gjort fel i repan ang. extrasängarna.
i två rum skulle det vara bäddsoffor men dom hade skrivit till ett tredje rum, SOM INTE ENS HAR EN BÄDDSOFFA!
så jag satt i telefon i 20 minuter och väntade på att julia skulle lösa det, tillslut blev det löst.. tror jag.

kvart i fem (slutar 5.) ringer dom också och frågar om vi kan gå upp med en espresso-maskin till ett av rummen.. jag har ingen aning om vart dom finns (inte Lykke heller) och vi hittade bara sånna som redan var trasiga.
vi slapp i alla fall fixa det tillslut. För vad kan man göra när man inte vet?

dagens jobbdag var ännu värre.
halv elva ringer städerska-bossen och säger att lakanen är slut...
eh.. jaha..
jag ringer annika som har jouren, inte svarar hon..nej.. klockan tio får jag svar från henne och hon säger "RING TVÄTTEN NU!" typ...
så jag ringer och tvätten säger "ja, han borde vara påväg till er nu och lämna"
okej sa jag och är nöjd..
två timmar går och vi hinner äta mat.
Sen ringer vi igen och kollar vart fan dom tagit vägen.. det är skillnad på "snart" och "två timmar"
tvätt-bossen ringer upp killen som skulle komma med lakanen till oss och då var han precis där!
jäkla nörd..

sen gick resten av dagen helt okej.
men jag är skit trött nu.
är stolt över mig själv att jag orkade hela veckan faktiskt, men 9-18/10-19 passet är bara kul att jobba så mera sånt!
helgerna kan ta sig..

nu blev det långt, hoppas att ni orkade läsa.
vi hörs :)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0