en sista dag

av jobb kvar.
9 dagar har nu gått och jag känner mig riktigt duktig faktiskt, det enda som är jobbigt är att jag är trött.
skulle jag få sova ut en dag eller två skulle jag kunna köra ett tio-dagars-pass igen.

sofie messade mig.. förra veckan.. tror jag.. och frågade om jag ville åka på kryssning, javisst.. varför inte, bara de inte blev för dyrt.
men så skulle hon jobba så vi ställde in allt, rätt va de va så ändrade hon sig och nu ska vi åka! :)
på onsdag kväll och kommer hem torsdag kväll, ska bli riktigt kul, sofie, jag och erica :)
det är nog den sista grejen jag kommer göra innan jag flyttar dessutom. Annars i veckan ska jag bara packa..
packa ner alla kläder.
det är helt sjukt ju, på lördag flyttar jag!!!

aja från ett ämne till ett annat,..
filmen va grym!
vissa ställen va den väl lite långtråkig men kinesen/japanen och tjockisen va ju fan de roligaste jag har sett på länge.
jag skrattade så jag grinade :p
hoppas att zdravo tyckte den va bra me, hon är ju inte ett sånt stort fan av engelsk-talande filmer. :)

ikväll ska jag över till Emelie och kolla på Ice Age 3!
mys :)
det blir också kanske den sista gången jag träffar henne på ett tag..
men vi har ju å andra sidan gått flera månader utan att prata förut
fast vi bor mitt emot varandra!
så kan de gå.
Din dikt till min konf. sitter iafl uppe, över sängen.. eller där sängen ska stå. hihi! :) <3

nu ska jag gå, slem väntar!
hörs :)

Kommentarer
Postat av: a

Hello... vad för kryssning ? :D Ville också med, men ska till finland om 3 veckor så det blir till att spara pengar :/ jaaja

2009-08-24 @ 10:47:20
URL: http://uppsalabloggen.se

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0