bortsprungna hundar

..börjar bli en del av vardagen här i lilla rosersberg :p
Kommer ni ihåg när mamma tog hem en hund från fysingen? det skrev jag väl om..
hmm.. i alla fall så kom grannen precis över med en liknande hund, men inte samma..
som bara hade kommit till dom och ville gå in genom dörren.. haha stackarn

ikväll va de i alla fall jättegod middag, grillat kött, pommes och vitlökssås.
så de blir inge pussande för mig ikväll..
inte för att jag ens har tänkt gå ut så det gör absolut ingenting! :D

Efter middagen fick jag en överraskning, att jag skulle diska ;p
Fan vad skönt det ska bli och flytta ifrån de här..
jag får diska varje dag då, jag vet.. men de är på mina villkor liksom.. haha.

när jag stog och diskade var det så tyst så jag satte på musiken på mobilen och rätt va de va började jag dansa och klappa händerna o allt va jag gör när jag blir glad av musik :p
och så kommer tintin fram till mig och vill "dansa" dvs att han hoppar upp me framtassarna så typ går vi baklänges.. asså han går på två tassar bara :p
haha de va jättelänge sen han gjorde det!
innan han blev kastrerad va han alltid glad och orkade sånt här men efter har han varit tråkig.
det är bara den senaste veckan som han börjar verka glad igen..
så jag blev helt exalterad när han ville dansa..

hmm. går de nått bra på tv ikväll eller?
sova tidigt va de..
och de är väl typ snart då isf..

Kommentarer
Postat av: Jenny

Men din är väldigt stilren :) Hoppas du haft en bra dag!

2009-08-07 @ 21:43:49
URL: http://jennyssen.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0