3 Augusti 2009

god morgon! :D
IDAG SKA JAG TILL MIN LÄGENHEET!!!! hihi..
ska bli så himla kul och jag är lite nervös :p

Nu först alldeles strax ska jag gå iväg med besticken till församlingsgården.. vet inte hur jag ska "frakta" dom bara eftersom den blå lådan är hemma hos Sunessons.
får väl ta en påse eller ngt.

Efter det ska jag hem, få i mig nått som stillar magen och typ städa upp lite här i rummet. se om det är något mer jag ska ta med mig.

nu ska jag borsta tänderna och springa iväg.
vi ses!

(det märks alltid när jag har ngt annat på huvet.. för då skriver jag bara osamanhängande saker här i bloggen)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0