1 Augusti 2009

nu blev det sådär igen, OJ .. ÄR DET AUGUSTI REDAN?
kvällen blev inte som det var tänkt och min mage låter fortfarande som ett lejon, nej jag överdriver inte, den morrar åt mig såfort jag rör på mig. kul.
men så kan det bli..
nu blir det i alla fall sovdags för mig.. redan. men å andra sidan är sömnen välbehövd också så det skadar verkligen inte.
imorgon ställer jag klockan på nio. Jag ska ta mig upp.. packa och rensa, får vi se hurvida jag kommer upp då, eller hur jag lyckas med att packa den härgången. Det är faktiskt inte så mycket mer som jag kan ta med mig på måndag.

Klockan två eller närmre bestämt 14.08 tåget från Rosersberg ska jag åka in till stan med Sofie (Väsby) och Annis (Helenelund). Vi ska åka in till stan och fika, kolla lite i affärer och äta middag. sjukt mysigt.

Well. dags att sova nu.. vi hörs imorgonbitti.
Grattis, återigen Stefan & Emma.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0