7 April 2009

Hej! :)
jag får sällskap i det tråkiga utlämnandet av vernissage-papper.. ska springa runt me en tejp rulle & massa bilder. Oscar joinar, YEY! :)
inte oscar oscar utan oscar väsby ;) de e svårt de där.

Jag har skrivit ut 20 ex.. om de itne räcker eller att jag känner att jag behöver fler så får jag väl sprigna hem o skriva ut mera men.. De ska nog bli lagom de där.
Sen måste jag handla nått också.. för jag bjuder tydligen på kakor & dryck ;)
haha.

Nu ska jag duscha en snabbis & fixa mig lite.
vi hörs senare!
kameran dimper nog med.
Jag måste förminska bilderna också.. kan låta de stå på medans jag e borta kanske.

puss!

Kommentarer
Postat av: Sarah

haha japp det behövs, men som tur var hittade jag den ;)

2009-04-07 @ 11:37:08
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0