24 april 2009

halloo (som omväxling) !
nu har jag städat .. eller eh.. lagt kläder & saker där de SKA vara egentligen.
det är fortfarande inte fins, lite dammråttor ser jag allt. men jag orkar inte, får ta itu med det på söndag, då kommer jag ändå vara rastlös.

just nu sitter jag och dricker blåbär-hallon smoothie från Brämhults. jag är frälst i deras smoothie'sar..
synd att det ska vara en dyr vana bara.

efter den är slut ska jag borsta tänderna (ja redan, jag är helt slut.. jag har varit stressad hela veckan över skolarbeten och prov och sjukdomar och nu kan jag äntligen slappna av) .. vänta en halvtimme och sen skölja munnen och gå o lägga mig.
jag vet inte om jag sa att jag hade blåsor i munnen?
Emma trodde att det var herpesblåsor och sjukvårdsupplysningen trodde att alla mina symptom (inklusive blåsorna) var ett virus.. jag kollade iafl på sjukvårdsupplysningens hemsida ang. behandling av blåsor i munnen och fick upp att det inte finns någon medicin men det finns lindrande typ..
så mamma åkte till apoteket och shoppade åt mig (förövrigt shoppade mamma på apoteket för 1 300 kronor till thailand :p) .. jag fick en gel som man kan ha på i princip när som hellst.. den är bakteriedödande.
sen fick jag en munskölj som svider som faaaen och inte smakar ngt gott.
dock så ska man för bästa resultat vänta en halvtimme med munsköljen efter det att man har borstat tänderna eftersom tandkrämen verkar upplösande för medlet typ..
ja och det jag ville komma fram till var att "medicinen" förhoppnignsvis har hjälpt. Det känns verkligen som att blåsorna är påväg bort. jag hade iiofs inte så mycket från början heller men nu gör det knappt ont ens.

nu orkar jag inte skriva mer (läs: du orkar inte läsa mer)

puss!


Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0