23 april 2009

hej!
nu är jag äntligen klar med allt!
när jag kom hem gjorde jag inte så mycket .. vi åt nästan direkt. pannkakor som inte smakade fisk!
Jag åkte förövrigt SJ hem eftersom upptåget var försenat 20 minuter.. orkade inte vänta.
Efter maten började jag fixa med virusprogrammet. Var tvungen att uppdatera det eftersom att det annars skulle ha gått ut på tisdag.. 750 kronor där.. fasiken.
Sen började jag ändra lite med studentmottagningsinbjudningarna, skrev ut dom, klippte i dom och la dem i kuvert. imorgon ska de postas!
(på tal om post ska jag på två bröllop i år, stefan & emma och Ellinor & Robert. Grattis till er!!)
När jag var klar med det började jag med historian och har sen dess suttit hela kvällen och skrivit och ändrat. och fixat. nu återstår det ETT fel men jag orkar inte ändra.

Känns jäävligt skönt att allting faktiskt blev klart innan jag åkte, jag hann med allt!

Imorgon bär det av mot en föreläsning om typ.. uppläggning av mat?
intressant ska det nog bli, om de inte blir drygt bara.
Imorgonkväll ska jag fota mat. Tacos ska vi äta.. så jag ska lägga upp fint på en tallrik och fota. höhö.
känner mig sjukt stressad över packningen, jag har inte ens börjat skriva packlista. Det är inte likt mig..
men jag har haft fullt upp med annat, nu har jag bara en sak att koncentrera mig på;
THAILAND!

hihi.
puss! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0