22 April 2009

Hej! :)
när det återstår endast 4 dagar tills den efterlängtade semestern kommer så sitter jag här med 38,3 i feber.. ännu högre än igår.
Jag pallrade mig upp klockan sju i morse, det tog en halvtimme innan ibumetinen satte in och jag kunde börja äta.. innan det satt jag o huttrade och undrade vad fan det var som snackade konstigt i min hjärna (eller kanske dålig "förklaring"...skit samma). Jag pluggade och åt frukost hemma, för första gången en skoldag på ritkgit länge.
Sen bar det av mot skolan, A&S. skittråkigt som vanligt ,vi såg ngn film om HLR och annat liknande, helt ointressant.
Sen var det lunch, pannkakor. mina pannkakor smakade strömming! :S WTF?!
Det innebar att jag knappt åt ngn lunch.
Lite fruktsallad slank ner. Bra att jag hade ätit en storfrukost.
Efter lunchen var det dags för prov. Jag satt i en timme & skrev. Trogna Amanda satt & väntade på mig när jag kom ut hihi.
Sen åkte jag och köpte skor till emelie.. och eh.. två till mig.. :p
och sen bar det av hemmåt.
Hemma har jag legat & läst under täcket. till historian. Jag kommer aldrig hinna klart!
typ halva boken kvar nu och idag o imorgon på mig att skriva, kankse kan förlänga det tills på söndag?

Jag ska strax börja läsa igen, men jag rignde precis sjukvårdsupplysningen som sa att det förmodligen bara var ett virus jag hade.
jag hoppas på det. Annars får jag vara sjuk i thailand.
allting talar emot att jag ska åka..
puss.

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0