21 April 2009

i morse närpappa väckte mig frågade han; hur mår du idag då?
- bättre tror jag.
halsontet var i princip borta!

jag sov som vanligt vidare till ungefär halv elva, sen ringde stefan och berättade en rolig sak. :)..
sen har jag duschat och börjat känna mer och mer hur febern tar på mig. ni vet när det gör ont att sitta på ett visst sätt för länge eller när det gör ont i kroppen såfort man rör på huden?
Igårkväll trodde jag att febern var påväg ner 37,9 hade jag innan jag somnade.. men nu har jag 38,1 .. FAN!
jag måste bli frisk.. eller i alla fall så jag "orkar"..
nu känns det bara konstigt i kroppen och jag hatar verkligen feber.

alldeles strax ska jag plugga naturkunskapen. Jag läser väl igenom boken och häftet två ggr, gör egna frågor och lär mig av dem. Det är så jag brukar jobba. Jag skiter bokstavligen talat i om jag bara får G på provet.. Fast jag vill ha VG. jag kan få VG i betyg då.
jag får väl ta mitt klagomålsarsle och kämpa på in i det sista.
Förresten fick jag VG i SvB.

(ja förlåt att jag är bitter. Men jag har 5 dagar på mig att bli frisk!)

skriver senare.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0