20 April 2009

hej på er :)
jag går mot bussen, känner att halsen börjar kännas tjock.. sätter mig på bussen, börjar känna ännu mer.. åker tåg & handlar plugg-godis, det blir ännu värre.. kommer hem och huvudvärken börjar..
äter mat, fixar, tar tempen.. tror du inte jag har feber?!?!
jävla skit!

ååååh..... jag vill inte va sjuk!
jag ska plugga strax.. naturkunskap får det bli idag.
det gick förövrigt bra att ha naturkunskap med a-klassen. Men man känner sig lite som en utomjording, knakse berodde det på den ena personen av de jag jobbade med bara? den burkar va så. Personen alltså.. ;)

Förresten så vägde jag mitt handbagage nu.. 7,6 kg. Ännu ett fan.
hur ska jag göra med det då?!
Det får ju bara väga 5 kg.
ush, skithumör alltså, ursäkta.

vi hörs.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0