1 April 2009

Hej.
sitter och snackar med 3a som vanligt. Alltid lika trevligt, så klart.
Idag pratar vi om varandras personligheter lite granna.
Oscar uppmärksammade det igår också.. Det är lite jobbigt att höra saker om sig själv som man egentligen VET.. men inte accepterar att det är så själv i princip.
Typ som oscar sa igår; Jag tror att du blir sur när du inte får som du vill..
Och det är ju så. Fast jag tänker inte på det själv.
hmpf.

Idag kommer inte älsk förns klockan 7-8, han skulle hem & hämta lite grejer innan han kommer hit igen.
Det är rätt sjukt, 4 dagen tillsammans i rad nu.. Det är inte nått jag är van vid om jag säger så
och inte så konstigt att de blir tvärstopp som igår :p


puss på er!
PRENUMERERA PÅ BLOGGEN

Kommentarer
Postat av: samma gamla vanliga

glöm inte, "Du vet vell när du blir vuxen? -när du inte skriker på dina föräldrar längre ;)"

2009-04-03 @ 21:06:58

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0