mörkret är påväg

det märks att det börjar bli höst och mörkare, folk börjar dra sig innåt och alla blir mer eller mindre olyckliga.

jag skulle vilja ha en kille som jag kunde mysa mig genom hösten med, då skulle allt vara perfekt!
men jag får väl underhålla mig själv så länge (NEJ INTE SÅ) det är mysigt med "själv" dagar också, då man kan bara söka efter sig själv, se hur man mår egentligen, bara slappna av liskom.

någon som vill ta en fika en dag?

jag tog lite bilder nyss, jag har ignet att göra.. så här får ni;
   okej nej.. det vill inte mer, men det där är i alla fall halva min dator och min lampa från ikea :)

ehm.. jag har tråkigt. hjälp mig..
är det ngn som vill hitta på ngt imorgon?
PUSS

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0