godkväll

hej bloggen
nu är det åter igen kväll och idol utslagning, denna gång killarna!
Min förutspåelse om hur det skulle gå igår kväll va ju inte ritkgit rätt men jag hade nästan rätt om Jenny i alla fall!

Ni kanske är nyfikna på mitt läkarbesök idag, för jag berättade väl om det igår?!
ja jag hade ställt väckning 08.15, då telefontiden startade.. men så har jag en snel hest pappa som ringer tio i åtta och väcker mig.. ush och fy, hemskt!
anyway så ringde jag då och sjukanmälde mig till skolan och lite senare så ringde jag och skulle boka tid. jag blev då kopplad till ngn telefonsvarare som sa att de skulle ringa upp mig.

jag fick vänta ända till tio i tio och så ringde de upp och jag fick en tid klockan elva.
då blev det lite bråttom men jag hann med tid över.
fixade mig ju inte så ordentligt eftersom jag bara skulle till doktorn.. :)

Väl hos doktorn så fick jag träffa Mats. Han hittade först ingenting, även då han till&med kände innuti munnen.
Men då tyckte jag själv att svullnaden knappt fanns kvar, han kallade i alla fall in en äldre läkare som fick kika och känna, hon kände direkt att det var spottkörteln som var lite stor, Hon trodde att den låg i kläm och var blockerad, och att det var därför det blev värre när jag åt.. så hon gav mig rådet att äta mkt citron eftersom det då kunde hjälpa till att rensa. :)

Förhoppningsvis blir det nu bättre, annars fick jag komma tillbaka.
Jag ska fika lite nu, kommer senare och skriver om idol- killarna och hur jag förutspår kvällen.

puss!

Kommentarer
Postat av: adam

du får vara glad att det inte var halsfluss ialf:P

2008-09-30 @ 20:17:16
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0