framtiden: modell casting?

tråk tråk trå. jag hatar min stolbild, ljus-förhållandena är alldeles för dåliga och framförandet av bilder är FÖR dålig för att kunna framställa mig själv som fotograf, modellen är snygg javisst (även om hon inte visade ansiktet) men ljuset är alldeles för dåligt och jag är jättemissnöjd. Jag tänker inte publicera den här bilden. Troligtvis så tar jag en ny bild idag.. Tänker springa hem tidigare från skolan också tror jag.
Hm.. för jag vill ju inte ha mörk IGEN.
Även om jag använde en extern blixt så blev det liksom alldeles för överexponerat eller så blev det så att blixten var för långt bort. jag hade behövt en assistent.

och det med projektet är också jätteirriterande. Jag har ju bestämt mg för att jag ska ha en utställning med 15 bilder och 3 teman.. varav 1 jag itne har kommit på. De två första är:
Au natual - naturella människor, kroppsdelar, ansikten, osv..
fotokonst - modellbilder, med väldigt mkt smink, och lite annat skit som man bar akn utveckla som det kommer i huvet.

den sista vet jag ju som sagt itne men jag vet en sak: och det är att jag söker modeller till båda påkomna teman, så om du är intresserad så kontakta mig
0707435388
[email protected]

eller att du bara kommenterar en klutt här, så hör jag av mig till dig istället.
du behöver inte vara någon som jag känner utan jag tar emot vem som hellst, så länge det passar mina behov.

några frågor? kontakta mig även då :)

Vi ses, Puss

Kommentarer
Postat av: adam

bra bra, uppdatera mera.

va ska du fota för stol idag ?

2008-09-09 @ 11:13:56
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: Sarah

klart man ställer upp om det behövs. fråga alanya tjejerna? :)

gör något med olika typer av människor kanske?

2008-09-10 @ 16:22:39
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0