framtiden

god kväll på er.
jag är i desperat behov av modeller, sarah sa som exempel alanya tjejerna, någon av er som är intresserad?
och någon annan?
kontakta mig! jag fixar pengar till resan till min skola. :)

hm.. nu sitter jag på msn och youtube och kollar på gulliga barn och djur. mysmys. har hittat ett sjukt kul spel på nätet, typ singstar kostnadsfritt! http://www.karaokeparty.com, sjukt kul sida, gå in o testa!
jag ska försöka hitta ngn sida där man kan köpa mic som jag kan använda mig av :D

jag ska alldeles strax gå o lägga mig och se lite law and order, och senare förhoppningsvis ett avsnitt av bones som jag inte har sett, det är från säsong 1 som går på typ danska kanal 3 tror jag det var :)
Danska kanal 3 har alltid bra program!

jag har i alla fall suttit och sjungit på den där hemsidan hela kvällen tills jag blev hes, nu har det mesta iofs redan gått över men, jag känner mig mkt bättre med hostan efter att jag börjat med medicinen. men det skulle ändå bli jobbigt att jobba imorogn om man får hostattacker..
föressten skulle jag ha slutat för 15 minuter sen om jag hade jobbat idag. lyckat!

nu ska jag mysa ner mig under mitt varma gosiga täcke! :)
puss
(och modeller, alla storlekar, SKRIV!)

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0