framtiden

hej på er alla gullungar.
nu sitter jag här... VID MIN EGEN DATOR!
så jäkla skönt! pappa fick sin dator från jobbet idag och med den kom det ett mobilt bredband som jag får låna! :)
just nu ska jag väl typ gå o mysa under täcket men jag väntar på att one tree hill avsnittet ska bli färdigt. jag måste ändra format för att få in det på ipoden.. och jag har redan lagt in avsnitt två så de går ju liksom inte o börja kolla förns jag har 1a avsnittet :)

anyway.. det här har varit en bra dag allt som allt, foto lektionen var ganska dryg när det drog igång diskussioner om våra uppgifter och tiden vi får osv osv.. känns itne som att nått kommer igenom, att allt bara blir en stor boll av snack som inte betyder ngt alls. dock så var "vaktmästaren" där och lyssnade också idag så han kanske man kan lita på mer?

jag längtar till gymnasietiden är slut.. men ändå inte, för det är liksom sista tiden att vara ungdom känns det lite som, för på högskolan då msåte allting göras perfekt, och jag vet itne men.. jag ser fram emot att bli vuxen samtidigt som jag verkligen bara vill vara mammas lilla flicka.

Jag skriver mer imorogn för nu börjar jag frysa om fötterna!
puss :)

Kommentarer
Postat av: adam

Vår klass kan inte diskutera normalt, jävligt tydligt ;P

2008-09-24 @ 10:52:20
URL: http://adamjun.blogg.se/
Postat av: Sarah

livet börjar ju efter gymnasiet ! ;)

2008-09-24 @ 14:34:04
URL: http://sarahts.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0