top model

hej på er,
nu är det lite senare och jag har umgåtts med mor & far hela dagen, vi skulle ha gått på bio egentligen men jag är ju som sagt sjuk, och mamma och pappa hostar hela tiden så vi stuntade i det och hyrde hem en film,
nu har vi precis ätit en mkt god middag och mamma o pappa ville se på sleeper cell så jag satte mig här en stund och skriver lite blogg.

kollar på top model samtidigt, och jag är så jävla glad att whitney vann!
tyckte om henne redan från början och det faktum att hon är + size är grymt!
världen går frammåt :)

Hur har ni haft det idag?
jag måste skriva mitt jävla svenska arbete också, jag hr itne ens börjat men det borde itne vara så svårt, bara att hitta lite fakta och så..

nu går jag.
puss

Kommentarer
Postat av: Stefan

lycka till med svenskan..va ska du skriva om..

va filmen bra?=)

2008-10-05 @ 08:16:24
URL: http://loveblom.blogg.se/
Postat av: adam

jag tyckte hon som vann ser ut som mickis! har jag inte rätt?

2008-10-05 @ 12:22:24
URL: http://adamjun.blogg.se/

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0