söndag

hello everyone!

igår blev det inte mycket tid över till att blogga så jag får ta igen det idag! :)
Igår vaknade jag 10 över 8... skulle gå upp och äta min frukost (DVS en macka... jag äter bara en sorts glutenfri macka) och.... DEN ÄR SLUT!
så jag blev en sur-trött-irriterad anki.. inte kul.
tydligen så var anledningen till att det inte fanns något bröd att det inte fanns i affären.. så det var ju inte mammas fel men jag sa att hon kan väl i alla fall bertta om det är slut.

aja... off to work blev det i alla fall.. Maja körde skiftet så det var skönt!
det är kul att jobba med henne öfr hon är alltid så glad = alla andra blir också glada.
Jag frågade om mr x skulle komma och hon sa att han inte skulle det "skönt" sa jag...
5 minuter senare.. Gissa vem jag hör?!
jo Mr x.
Men han skulle bara dit o vända typ..
så jag behövde inte bli orolig ens.

Dagen på jobbet gick bra och Ali hade kvällsskiftet. + att det var bara roliga som jobbade.
en sån dag på jobbet är bra.
om allt bara var som i somras...


efter jobbet så hade jag arrangerat så stefan ksulle hämta mig 19.15
men så får jag ett sms att dom kommer halv..
aja... mer tid att duscha..
duschen på jobbet luktar skunk!

Jag var i alla fall klar och gick ut 20 över så satt jag utanför sky och lyssnade lite på musik.
så kommer stefan, emma och jonah.
myskillen hade fått lördagsgodis så han visade mig hur man åt :)
(en sån där PEZ)

Sen kom vi hem till sunessons och det var en väldans god gryta med curry kyckling + ris och massa tillbehör... jättejättegott!
sen fick vi varma päronhalvor med aftereight på.... jättegott det med!
brukar inte tycka om det men dom här var perfekta!
sen fick vi ännu mer efterrät, en kaka med grädde och jordgubbar på..
vilken middag!
helt underbart. :)

Vi kom hem ca 00.30 och då ställde vi om alla klockor och gick och la oss.

Dagen idag kommer att spenderas med att göra havrebollar.. sånna ljusa ska jag försöka mig på!
senare så ska jag kanske köra?
fast jag vågar inte, hihi. snart kommer jag ut i samhället i stället för e18 och massa landsvägar...
läskigt ..
men sen ska vi i alla fall till erik och kristin och fika och ha det mys.
jag tar med mig kameran och ser om de blir ngra bra bilder till projektet!

Föressten, jag vet inte om jag har meddelat att studio är bokad?
om du vill vara modell anmäl dig här eller ring mig 0707435388.
Vecka 46 + 47 tisdagen 10.35-17.00

Asnajs.
hm.. får se om jag skriver sen, brukar ju bli förhinder men jag ska försöka!
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0