söndag eftermiddag

hej på er.
Nu är det helt plötsligt söndag igen!
jag hann inte blogga igår, eller rättare sagt jag orkade inte sätta på datorn, vilket i-världs problem..
Men jag jobbade till sju och när jag var nere i omklädningsrummet får jag ett sms från Erik som frågar om jag ville komma och spela kort med honom och kristin, Javisst tänkte jag.. För jag hade inget bättre för mig (förutom att åka till mickis men det blev inte riktgit så) så jag åkte i alla fall dit och erik hämtade mig på stationen. :)

Vi spelade N*ger och President och senare en lättare variant av Rumy, myskväll.
senare kom mor och far från kyrkan. Stefan hade döpt sig.

När vi hade åkt hem så åt vi lite räkor och kex, ännu mer mysfaktor :)

och jobbet då?
Ja det gick ju bra tills klockan 3.. Då kom min favorit..
blev riktgit irriterad igår med men jag orkar itne gå in på detaljer.
Jag klarar inte av det här längre, GE MEJ ETT NYTT JOBB!
jag höll på att börja ryta åt honom igår men.. Kassajobb= alltid trevlig..
Inte så jävla lätt när någon klagar HELA JÄVLA TIDEN ska jag tala om för dig.

hm, men det vill jag inte tänka på nu.
Senare idag är det match igen.
Stefan ska spela, han har ju ont i låret men förhoppningsvis kan han spela hela matchen i alla fall, han kände si ju bättre.
Idag möter Bålsta Arboga.
Hoppas på vinst.. inge kul o se när dom förlorar hela tiden.
Bålsta ligger just nu femma i serien och arboga ligger sjua..


Nu ska jag sjung lite singstar, ha sp skoj. vi hörs kanske.
puss

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0