skynda skynda

hej alla!
jag ska skynda mig att skriva ngra korta rader här i bloggen,
snart ska vi iväg o kolla på stefan när han spelar hockey, järfälla möter dom idag, hoppas återigen på vinst!
De ligger faktiskt etta i serien just nu, något som inte alls var förväntat, men vi är mkt glada över detta och hoppas på mer framgång!

Anyway.. idag har jag skrivit klart min svenska, hittade dock absolut INGENTING om Henric Ibsens debutroman,.. vet att den hette Catilina men ingenting vad den handlade om eller så.. jättekonstigt..
aja det blev i alla fall ett två sidor långt arbete ohc jag skrev ganska utförligt om bakgrund och om en av hans verk.... så jag hoppas att min lärare tkr de e ett bra arbete i alla fall.
jag vet itne ens om jag ska gå till ksolan imorgon men det känns bra att ha arbetet gjort i tid i alla fall..

nu ska vi åka jag måste på toa innan också, vi ses kanske ikväll,

puss på DIG :D

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0