skola

hej hej på er alla galningar!
dagen har börjat bra, ställde min första väckning klockan 08.00 och gick upp 08.25, mysigt med sovmorgon.

idag tänkte jag att jag skulle till Väsby centrum och kika lite i affärerna, jag vill köpa massa vintergrejer, som jag skulle ha gjort i onsdags men som blev ett par leggins och ett linne, mycket vintrigt eller hur? :D

Anyway, ska kolla om jag har ngn överbliven uppgift o göra
ny lärare ju..
det börjar bra
iofs kanske.. vi hade en "nivåundersökning" och jag kunde typ inget! :D
hihi.
juste, jag måste boka studio!
men aja, det här var ju väldigtintressant för er att veta,

puss! <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0