sista minuten

jag e så jäkla sugen på å ta en sista minuten mellan jul & nyår... knakse vara borta på nyår..
någon som vill åka?
jag kommr säkert itne ha råd med tanke på hur lite jag jobbar nu när jag är sjuk..
men är det ngn som är intresserad? isf kan man ju i alla fall spara :D

och på tal om att jag itne jobbat..
jag skulle sjukanmäla mig, förra veckan tror jag det var, och jag ringde och ringde och ringde...
det tog 43 minuter för mig att få ngn respons, så jag skriver på vårt klotterplank på hemsidan att vi borde kanske skaffa en telefonsvarare.. och att det bara blir en senare ochsenare sjukanmälning..
så skriver dom: Nej vi ska inte ha ngn telefonsvarare, vi svar efter ruschen om det är rusch.
och man är oftast inte så sjuk som man tror.

då blev jag riktigt irriterad och skrev: Har man körtelfeber så ÄR man så sjuk som man tror!!
jag hatar att dom inte tror på en, jag kan göra andra saker javisst, men hur trevligt är det att jobba med MAT när man går o snorar och hostar hela tiden?!?!?!
argh.


aja, jag ska dra mig tillbaka nu innan jag får riktiga ryck ;)
puss <3

Kommentarer

Vad vill du ha sagt?
- Det är aldrig tillåtet att använda objekt från min blogg
- blogg-reklam avböjes, skriv en hälsning om du vill att jag ska besöka dig.
- reklam om andra sidor avböjes.
- jag gör bloggdesigner gratis!

RSS 2.0